دوستت دارم
کلبه باران

 c0084cgvjf8pdw1zsc8s.jpg

باتمام وجودم دوستت دارم

ميخواهم تمام احساس درونم راکه یکسره عشق هست و شوق

به توی باران زلال آسماني تقدیم می‌کنم

لحظه لحظه‌های دلتنگی‌ام را

که وسعتی داردبه اندازه یک دل درد کشیده عاشق دل خسته 

و انتظار را که در چشمان خیس و همیشه ابری‌‌ام می‌بینی

و آرزوهای دست نیافته هايم را که با دیدن تو فراموشش کردم

به تو تقدیم می‌کنم

و عشق راکه در هر تپش‌ قلب خسته‌ام با شنيدن نام پاك تو ابراز می‌دارم

ونجواهای شبانه ام که مملو از مهروصفای درونی ایست

به تو تقدیم می‌کنم

این است هدیه‌های من به تو،و می‌دانم تو با خورشید مهربانیت

از آن‌ها محافظت می‌کنی

شبانگاهان به آسمان می‌روم و یک دامن ستاره می‌چینم .آن گاه که می‌آیی

بر پای رؤیای با تو بودن مشت مشت نثار نمایم

و با تو به خانه ابري وخانه باراني وسرزمین پاکی‌هانهایت ایمان به عشق

آن جا که ترنم شيرين عشق سرداده مي شود آنجا که غم هم زیباست



نوشته شده در 20 / 5برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت